e-Auction pe scurt

Procesul de negociere este unul rapid, transparent, iar economiile rezultate sunt remarcabile.
Intregul proces este atent controlat pentru asigura succesul fiecarei proceduri.
Atat organizatorul si participantii beneficiaza de instruire si suport pe parcursul derularii procedurii.

Modulul e-Auction

Permite derularea unei negocieri electronice privind un contract de cumparare sau de vanzare.

Modulul E-AUCTION - schema de functionare
In timpul unei negocieri electronice, furnizori calificati oferteaza online, live, pentru obtinerea contractului de furnizare. Fiecare noua oferta este transmisa catre ceilalti participanti, care isi pot reinnoi oferta. Cand un alt participant isi imbunatateste oferta, ciclul continua. Un mecanism automat de prelungire ofera suficient timp celorlalti ofertanti pentru a-si imbunatati oferta si evita situatia cand participantii isi transmit ofertele in ultimele secunde.

Acest instrument de negociere se aplica pentru acele achizitii de bunuri, servicii si lucrari unde exista o cerinta clara si unde factorul pret are o pondere predominanta. De-a lungul timpului am negociat, printre altele, paine, sapun, medicamente, folie de impachetat, anvelope, piese de schimb standard sau facute dupa desen, cabluri, tichete de masa, papetarie, carton, servicii de print, servicii de transport, echipamente si consumabile IT. Am negociat deasemeni vanzarea de fier vechi, alte deseuri sau stocuri in exces..
Ne asistam beneficiarii in toate etapele derularii unei proceduri de negociere electronica: in a decide daca o negociere de tip eAuction este cea mai buna alegere pentru contractul vizat, sa isi aleaga formatul de negociere si stabilim impreuna calendarul evenimentului. Atat organizatorul si participantii beneficiaza de instruire si suport pe parcursul derularii procedurii.. La o negociere de tip eAuction participa numai furnizori calificati, produse implicate trebuie validate tehnic, iar conditiile comerciale trebuie trebuie sa fie unele similare.
Procesul de negociere este unul rapid, transparent, iar economiile rezultate sunt remarcabile.

Modulul e-Buyer pe scurt

Platforma unica, o comunicare mai buna si mai eficienta
Flexibilitate ridicata avand o componenta specializata in managementul fluxurilor de documente.
eBuyer permite comunicarea rapida si transparenta cu un numar mai mare de posibili furnizori, centralizarea si evaluarea rapida a ofertelor si aprobarea acestora

Modulul e-Buyer

Ofera suport pentru toate activitatile legate de derularea achizitiilor. Toti factorii implicati (beneficiarul intern, achizitori, manageri, furnizori, auditori, etc) isi desfasoara activitatea prin intermediul unei platforme unice, lucru care duce la o mai buna comunicare si eficienta 

Toate documentele sunt gestionate electronic (cerere de achizitie, cerere de oferta, ofertele, comanda, receptia unei comenzi, evaluarile furnizorilor, etc). Documentele nu se ratacesc, executia lor poate fi urmarita centralizat, se pot face rapoarte customizate etc. Orice utilizator poate regasi facil toate documentele pe care le-a procesat. Platforma noastra ofera o flexibilitate exceptionala pentru fiecare beneficiar, avand o componenta specializata in managementul fluxurilor de documente.

eBuyer permite comunicarea rapida si transparenta cu un numar mai mare de posibili furnizori, centralizarea si evaluarea rapida a ofertelor. Acest lucru determina un cost de achizitie semnificativ mai mic in raport situatia in care procesul este gestionat cu instrumente clasice de achizite (fax, email, telefon, hartii).

Aplicatia poate fi instalata pe serverul clientului sau poate fi accesata in mod securizat de pe serverul companiei noastre. Aceasta ultima optiune il scuteste pe beneficiar de investitia initiala in echipamente, licente, configurare si de administrare a unui sistem nou
Modulul E-BUYER

Ce spun clientii despre noi:

Client 1
Client 2
Client 3
Client 5
Client 6
Client 6

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro