POVESTEA NOASTRA
Noi suntem manageri de business cu background de IT care dezvolta solutii de colaborare online. Cu ele am rezolvat probleme de comunicare operationala pe care le-am intalnit in activitatea noastra. Functionam de mai bine de 15 ani. De-a lungul timpului am implementat sisteme la clienti cu sute, mii si zeci de mii de angajati. Implementarile noastre la nivelul intregii companii au fost tot timpul apreciate ca fiind facute rapid si cu putina bataie de cap pentru clienti.
Functionam de mai bine de 15 ani. De-a lungul timpului am implementat sisteme la clienti cu sute, mii si zeci de mii de angajati.
Implementarile noastre la nivelul intregii companii au fost tot timpul apreciate ca fiind facute rapid si cu putina bataie de cap pentru clienti.
CEO: orice schimbare trebuie sa propagam in organizatie se face in luni de zile si cu mari eforturi. Imi doresc ca organizatia noastra sa devina mai agila.
Cauze primare
Supraincarcarea cu informatii a angajatilor
Arhitectura intranetului neadaptata la volumul mare de informatii si schimbari
Spatiul digital in care opereaza angajatul este unul neergonomic
Aceaste limitari se vad in diverse probleme operationale care afecteaza calitatea serviciilor oferite, flexibilitatea si costurile companiei
Arhitectura Zenify
Arhitectura modelului clasic
Centrata pe depozite de informatii
Angajatul trebuie sa integreze informatiile din toate sursele de informare
Angajatul se duce dupa informatie
In arhitectura Zenify
Centrata pe topicuri relevante
Angajatul gaseste intr-un singur loc toata informatia pe un
topic
Informatia vine catre angajat
Metodologia Zenify
(subiectele) care se furnizeaza in interior
Pentru fiecare astfel de subiect se identifica toate acele informatii care
sunt necesare pentru o functionare eficienta
usor de accesat de catre angajat
cheie ale organizatiei (crestere vanzari, reducere costuri)
pagina
De ce arhitectura si metodologia noastra se numeste Zenify?
Pentru ca avem convingerea, dar si dovada celor peste 45000 de angajati care lucreaza cu aplicatiile dezvoltate de noi, ca eficienta adusa la maxim poate fi obtinuta astfel fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".
BENEFICII
Cresterea vanzarilor cu 1% - 2%
Cresterea conformitatii de la 50% la 90%
Reducerea timpului de implementare a unor schimbari cu 50%
Reducerea costurilor de suport cu 30%
AFLA MAI MULTE
Exista doua momente importante in ceea ce priveste o schimbare: cel in care schimbarea respectiva se produce si cel in care devine relevata pentru tine, cand iti afecteaza munca.
Primul este unic in intreaga organizatie si beneficiaza de resurse si de o mobilizare mai mult sau mai putin generala pentru a asigura comunicarea acesteia.