CAT DE BUN ESTE INTRANETUL TAU?

Contributia la continutul de pe intranet este privita ca o munca ce nu aduce foloase, o povara?

Cauti informatiile in 'silozuri' de informatii disparate sau gasesti pentru un subiect intr-un singur loc toate informatiile necesare?

A devenit mediul preferat de comunicare al angajatilor sau este marginalizat in dauna email-urilor?

Exista un dialog sau doar o comunicare unidirectionala, de sus in jos?

Leaderii de opinie, formali si informali, isi fac auzita vocea pe intranet?

Este un mediu in care informatiile se gasesc usor si complet sau trebuie sa mai dam un telefon, sa trimitem un email?

DE CE O SOLUTIE OUT OF THE BOX DE INTRANET

Zenify reprezinta o arhitectura de informatii si o metodologie de optimizare a experientei digitale a angajatului.

Informatiile, oriunde ar fi, sunt asociate subiectelor de interes si sunt agregate automat si prezentate ergonomic.

La nivelul fiecarui subiect de interes angajatul are acces la informatii grupate pe categoriile; De ce? Ce? si Cum?

Konnect este un o aplicatie de intranet bazata pe Sharepoint si proiectata pe baza arhitecturii Zenify.

DE CE O SOLUTIE OUT OF THE BOX DE INTRANET

KNOW-HOW DE BUSINESS

Solutia out-of-the box Konnect este produsa de oameni de business care au rezolvat cu astfel de instrumente probleme de comunicare operationala pe care le-au intalnit in activitatea lor

KNOW-HOW IN INTRANET

Konnect acumuleaza know how-ul a zeci de intranet-uri analizate, zeci de intranet-uri proiectate si sute de iteratii pentru imbunatatiri

COSTURI si TIMP DE IMPLEMENTARE

Costurile de dezvoltare sunt reduse, fiind partajate intre mai multi clienti. Timpul de implementare e mai scurt datorita faptului ca solutia e deja dezvoltata

DE CE O SOLUTIE OUT OF THE BOX DE INTRANET

INTELEGERE
RESURSE

RESURSE

Datorita subestimarii efortului de dezvoltare si iteratiilor intr-o implementare, interna atat banii cat si timpul se vor dovedi mult peste evaluari

INTELEGERE

INTELEGERE

Intranet-ul nu se proiecteaza dupa aceleasi reguli ca un website public iar decizia de a-l face la fel duce la esec

EXPERIENTA

EXPERIENTA

Experienta in materie de intranet a unor dezvoltatori in-house este limitata la cele cateva intranet-uri din organizatiile in care a lucrat fiecare

Module si Sectiuni Konnect

Comunicare Interna

Comunicare Interna

Suport pentru comunicarea interna si managementul schimbarilor. Propagarea cu eficienta mai buna a stirilor, anunturilor, informarilor. Zona dinamica, derularea stirilor pe un fundal cu imagini de impact creste atractivitatea si curiozitatea utilizatorilor. Permite editare avansata, cu introducerea de texte, imagini si link-uri.
Norme si Proceduri

Norme si Proceduri

Eficienta operationala sporita, suport pentru managementul calitatii. Adoptia mai rapida la normele procedurile companiei. Asigura gestiunea librariei de norme, proceduri si formulare, organizate pe departamente ori procese, culegerea de propuneri de imbunatarire si gestiune a luari la cunostinta. Accesul la proceduri este limitat in functie de grupul/departamentul din care face parte utilizatorul.
afla cum

Afla cum

Reducere timpului de cautarea informatiilor referitoarela procese ori activitati ocazionale, de frecventa mica ori medie. Integrarea mai usoara anoilor angajati. Constituirea de Knowledge-base. Anunturi in format grafic. Lista de Resurse necesare. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback.
Taskuri

Departamente

Faciliteaza derularea proceselor specific departamentului, agregand toate informatiile de suport necesare derularii acestora. Asigura o mai buna interactiune si comunicare a departamentelor cu organizatia. Anunturi in format grafic. Lista de Resurse necesare. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback. Documente. Bune practice
Connect HR

Taskuri

O mai buna gestiune a activitatilor curente individuale ori grup. Urmarirea eficienta a propagarii schimbarilor in companie. Conformitate crescuta. Nomenclator de entitati (locatii, departamente), fiecare avand propria structura de editare / vizibilitate. Afisarea taskurilor proprii in prima pagina. Urmarirea centralizata a implementarii.
afla cum

Anuar Angajati

Centralizeaza toti angajatii, impreuna cu informatii de angajare si datele lor de contact. Permite regasirea unui coleg dupa diverse criterii de cautare. Integrabil cu aplicatia de HR.
Gestiune Contracte

Gestiune de Contracte

Gestioneaza contractele in curs de semnare si fluxul de aprobare intern precum si contractele semnate, in derulare. Procesul de aprobare a contractelor in curs de semnare este complet auditabil. Eficientizeaza procesul de aprobare a contractelor. Elimina riscurile provenite din versionari ori transfer pe email intre aprobatori si initiator. Sarcinile de aprobare a documentelor in lucru sunt agregate in lista de sarcini a utilizatorilor cu rol de aprobatori, alaturi de alte sarcini din alte procese, fiind afisate inclusiv in prima pagina a platformei.
Comunicare Interna

COMUNITATI PENTRU PROCEDURI

Spatiu dedicat pentru suportul echipelor inter-departamentale. Mod de lucru unitar. Ofera accesul la majoritatea resurselor necesare celor ce participa la elaborarea/modificarea procedurilor, formularelor, regulamentelor, etc. Sectiune adresata departmentelor de calitate ori conformitate precum si managerilor. Permite elaborare intr-un mod colaborativ a procedurilor, accesul la modele si bune practici,
Norme si Proceduri

GESTIUNEA PLANOGRAMELOR

Folosind taskuri alocate fiecarei locatii si dovezi vizuale ale implementarii acestora, sistemul simplifica activitatea de merchandising atat pentru angajatii din sediul central cat si pentru cei din reteaua de vanzari.



Gestiune Contracte

MANAGEMENTUL INOVATIEI

Stimularea creativitatii angajatilor. Culegerea de idei/propuneri de imbunatatire intr-un mod eficient si transparent. Motivarea si Implicarea angajatilor in cresterea competitivitatii firmei. Anunturi in format grafic. Mecanism de inregistrare si gestiune a ideilor. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback
Taskuri

Gestiune Proiecte

Toate informatiile proiectului (documente, informari, sarcini, activitati, contacte, BOM, etc) sunt intr-un singur loc, securizate si la ultima versiune (aprobata). Sistemul se integreaza natural cu suita Microsoft Office. Task-urile din proiecte se agrega automat cu alte categorii de task-uri ale utilizatorului. Acces diferentiat la resursele proiectului in functie de rol.
Connect HR

Gestiune Campanii

Sectiune ce permite gestiunea eficienta a campaniilor derulate de companie. Fiecare campanie agrega si ofera utilzatorilor interni continut specific (descriere, mod de lucru, obiective, resurse, contacte, documente, etc). Campaniile sunt parametrizate pentru a selecta audienta, perioada in care este afisata utilizatorilor. Continutul este prezentat utilizatorului intr-o maniera organizata.

PROGRAMEAZA UN DEMO ONLINE

linkedin  zenith consulting romania
facebook  zenithconsultingromania
Twitter  ZEN_IT_RO

SAU AFLA MAI MULT TELEFONANDU-NE LA

Oferim sisteme de intranet operational care ajuta companiile sa devina mai flexibile si mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003