DE CE O SOLUTIE OUT OF THE BOX DE INTRANET
Zenify reprezinta o arhitectura de informatii si o metodologie de optimizare a experientei digitale a angajatului.
Informatiile, oriunde ar fi, sunt asociate subiectelor de interes si sunt agregate automat si prezentate ergonomic.
La nivelul fiecarui subiect de interes angajatul are acces la informatii grupate pe categoriile; De ce? Ce? si Cum?
Konnect este un o aplicatie de intranet bazata pe Sharepoint si proiectata pe baza arhitecturii Zenify.
DE CE O SOLUTIE OUT OF THE BOX DE INTRANET
RESURSE
Datorita subestimarii efortului de dezvoltare si iteratiilor intr-o implementare, interna atat banii cat si timpul se vor dovedi mult peste evaluari
INTELEGERE
Intranet-ul nu se proiecteaza dupa aceleasi reguli ca un website public iar decizia de a-l face la fel duce la esec
EXPERIENTA
Experienta in materie de intranet a unor dezvoltatori in-house este limitata la cele cateva intranet-uri din organizatiile in care a lucrat fiecare
Departamente
Faciliteaza derularea proceselor specific departamentului, agregand toate informatiile de suport necesare derularii acestora. Asigura o mai buna interactiune si comunicare a departamentelor cu organizatia. Anunturi in format grafic. Lista de Resurse necesare. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback. Documente. Bune practice
Taskuri
O mai buna gestiune a activitatilor curente individuale ori grup. Urmarirea eficienta a propagarii schimbarilor in companie. Conformitate crescuta. Nomenclator de entitati (locatii, departamente), fiecare avand propria structura de editare / vizibilitate. Afisarea taskurilor proprii in prima pagina. Urmarirea centralizata a implementarii.
Anuar Angajati
Centralizeaza toti angajatii, impreuna cu informatii de angajare si datele lor de contact. Permite regasirea unui coleg dupa diverse criterii de cautare. Integrabil cu aplicatia de HR.
MANAGEMENTUL INOVATIEI
Stimularea creativitatii angajatilor. Culegerea de idei/propuneri de imbunatatire intr-un mod eficient si transparent. Motivarea si Implicarea angajatilor in cresterea competitivitatii firmei. Anunturi in format grafic. Mecanism de inregistrare si gestiune a ideilor. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback
Gestiune Proiecte
Toate informatiile proiectului (documente, informari, sarcini, activitati, contacte, BOM, etc) sunt intr-un singur loc, securizate si la ultima versiune (aprobata). Sistemul se integreaza natural cu suita Microsoft Office. Task-urile din proiecte se agrega automat cu alte categorii de task-uri ale utilizatorului. Acces diferentiat la resursele proiectului in functie de rol.
Gestiune Campanii
Sectiune ce permite gestiunea eficienta a campaniilor derulate de companie. Fiecare campanie agrega si ofera utilzatorilor interni continut specific (descriere, mod de lucru, obiective, resurse, contacte, documente, etc). Campaniile sunt parametrizate pentru a selecta audienta, perioada in care este afisata utilizatorilor. Continutul este prezentat utilizatorului intr-o maniera organizata.