SharePoint
Documentatia sistemului de management al calitatii trebuie sa fie disponibila catre toti angajatii autorizati. Din aceste motive o librarie de documente este locul natural unde sa fie gestionata aceasta documentatie. Faptul ca acestea sunt accesibile de catre un public bine definit, ca au o structura flexibila si ca permit versionare lor le transforma intr-un instrument minunat inclusiv in cazul unui audit.
Lucrul asta se face cel mai simplu pe intranetul companiei, iar SharePoint se poate integra natural in intranetul oricarei companii.
Cum va putem ajuta?
Si de foarte multe ori chiar functioneaza ca un lucru simplu. Cand e insa vorba de o instalare sau un upgrade pe un mediu enterprise, e bine sa il abordezi ca un lucru complex. Si poate impreuna cu unii care au mai facut de mai multe ori lucrul asta.
Odata ce ai dat in functiune un sistem, e important sa te asiguri regulat ca el functioneaza in parametri optimi si ca datele tale sunt protejate de eventualitatea unei defectiuni acidentale. Verificari manuale sau automate, zilnice sau saptamanale, rutine de backup, instalarea de actualizari ale produselor software si teste de recovery te asigura ca sistemul tau este intr-o stare optima.
Office 365
Ideile nu se conturează din nimic. Cu Office 365, luați contact și colaborați cu angajații și partenerii de încredere pentru a identifica noi produse și servicii. Utilizați și vizualizați date din mai multe surse, pentru a obține perspective asupra comportamentului clienților și a tendințelor pieței, creând noi idei și inovații. Vedeți cum pot ajuta forța de muncă interconectată și comunicarea deschisă pentru ca organizația să fie mai inovatoare și mai perspicace.
Echipele și partenerii pot folosi spații de lucru securizate, colaborative pentru a crea împreună propuneri și a accelera inovarea, protejând totodată proprietatea intelectuală a firmei și contribuind la reducerea costurilor de consolidare. Ajutați echipele să creeze și să partajeze vizualizări îmbogățite ale datelor comerciale cu participanții direct interesați, pentru luarea unor decizii mai informate.
Suntem specialisti in analiza si modelare a proceselor si a sistemelor. Am depasit deja cele mai multe dintre provocarile pe care implementarea unui intranet, ori dezvoltarea celui existent, le presupune in fiecare faza. Concepem strategii si planuri de actiune menite a urgenta adoptia instrumentelor digitale in cadrul organizatiilor.
Contribuitori ce cresc business-ul prin continutul cu care populeaza intranet-ul, Dezvoltatori ce ii imbunatatesc functionalitatile, Administratori ce ii asigura buna functionare. Acestia sunt “pilonii” ce vor da valoare acestui instrument de suport operational. De pregatirea acestora va depinde, intr-o foarte mare masura, diferenta dintre succes ori esec in utilizarea acestuia.
Cand iti doresti sa ai succes din prima!
Multi se pricep sa gestioneze proiecte. Noi ne pricepem sa le gestionam bine pe cele de intranet . O facem cu succes de mai mult de 10 ani, am finalizat mai mult de 40 de proiecte de intranet. Stim care sunt provocarile acestui proiect de la analiza pana la adoptie si cum sa le depasim impreuna.
ZENIFY
Solutiile noastre unicat sunt dezvoltate si ele prin metodologia Zenify
Zenify defineste, colecteaza, structureaza si prezinta informatia agregata intr-o forma care faciliteaza derularea proceselor interne
Zenify ofera angajatului toate resursele de care are nevoie ca sa isi faca treaba repede si corect
Ne-am numit metodologia Zenify, avand in fata ochilor oameni care isi fac treaba bine, calmi si echilibrati
Konnect
- implementare rapida si cu costuri mici
- validat deja de companii cu mii de angajati
- instrument avansat de suport operational
- conceptie in baza bunelor practici in intranet